دولت اسفندیار
شما چی فکر می کنین ؟ ؟ ؟
مشایی هم اکنون مسئولیتهای زیر را برعهده دارد:
- رییس دفتر رئیس جمهور (۳ مرداد ۱۳۸۸)
- سرپرست نهاد ریاست جمهوری ( ۲۸ شهریور ۱۳۸۸)
- نمایندگی ویژه رئیس جمهور جهت تصمیمگیری در مورد نحوه اجرای اختیارات هیات وزیران در امور نفت (۳۰ مهرماه ۱۳۸۸)
- ریاست شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ( ۱۰ آبان ۱۳۸۸)
- دبیر کمیسیون فرهنگی دولت ( ۱۹ آذرماه ۱۳۸۸)
- ریاست گروه مشاوران جوان ریاست جمهوری ( ۶ اسفند ۱۳۸۸ )
- مسئولیت انتصاب مدیر عامل صندوق مهر امام رضا
- مسئولیت کنترل و نظارت مرکز امور حقوقی بینالمللی ریاست جمهوری
- نماینده تام الاختیار رئیس جمهور در ستاد مرکزی راهیان نور
- رئیس کارگروه زیارت و فرهنگ رضوی
- عضویت در شورای فرهنگی دولت با حکم رئیس جمهور
- رییس کمیته عالی در مورد طرح خط لوله گاز ایران – پاکستان - هند
- نماینده رییسجمهور در شورای نظارت بر صدا و سیما
- جانشین رییس جمهور در شورای عالی ایرانیان خارج از کشور ( ۸ مرداد ۱۳۸۵)
- رییس مرکز مطالعات جهانی شدن ( ۹ دیماه ۱۳۸۶)
- عضو کمیسیون اقتصادی دولت
- نظارت برکار سخنگوهای دولت و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت

|
چو از رستم اسفندیار این شنید |
بخندید و شادان دلش بردمید | |
| بدو گفت ازین رنج و کردار تو | شنیدم همه درد و تیمار تو | |
| کنون کارهایی که من کردهام | ز گردنکشان سر برآوردهام | |
| نخستین کمر بستم از بهر دین |
تهی کردم از بتپرستان زمین |
+ نوشته شده در دوشنبه هجدهم مرداد ۱۳۸۹ ساعت 14:11 توسط پیمان سماواتی
|
این وبلاگ کوششی است برای جمع میان زلال بودن و عمیق بودن