ای دل بشارتی دهمت محتسب نماند - ... - خصم از میان برفت و سرشک از کنار هم
تهران در قاب شادمانی
بعد از ظهر و شب 25 خرداد
پس از اعلام نهایی نتیجه انتخابات







+ نوشته شده در یکشنبه بیست و ششم خرداد ۱۳۹۲ ساعت 17:18 توسط پیمان سماواتی
|
این وبلاگ کوششی است برای جمع میان زلال بودن و عمیق بودن