معلم شهید ما الا الا چه همتی .... زنده باد نام او .... نام او یاد او

سی و شش سال گذشت .............
از پرواز مردی که غربتکده دنیا برایش کویری جانفرسا بود
و دل دریایی اش ، تاریکی و تنگی این دیار را تاب نمی آورد
نو اندیش دینی ، آغاز گر بیداری اسلامی ، روحی بلند و دردمند و بیتاب در کالبدی کوچک و رنجور
مردی که با خویشن خویش صادق و منادی بازگشت به خویشتن جوانان بود
قلم را توتم خویش میدانست و آزادی را مقصد انسان و دادگری و داد خواهی را کعبه خویش . و شور و شیدایی و سوز و گداز را زندگی می کرد
مردی که نه دوستانش قدرش را شناختند و نه دشمنانش از سر صدق و انصاف در او نگریستند
مردی که برای برخی اسطوره و برای برخی نفرینی دوزخی در زمین بود
جوانان دیروز نام و کلماتش را مقدس می دانستند و جوانان امروز نامش را دستمایه لطیفه هایی بی نمک می کنند تا پایان عصر اسطوره و ایده ئولوژی را اعلام کرده باشند . !!
با آنکه آغاز گر گفتمان انقلاب اسلامی بود ، اما نام و نشانش همچنان پوشیده نگاه داشته میشود
آرمانگرایی که تنها رویید ... تنها بالید .... تنها فهمید .... تنها سخن گفت ..... تنها نوشت ..... تنها آغاز کرد .... تنها رفت .... و تنها پرواز کرد ....
و در سرزمین دور ............ تنها ..... به خاگ سپرده شد .
29خرداد سالروز درگذشتش
یادش گرامی و جانش در رحمت پروردگارش رهیده و آسوده باد
این وبلاگ کوششی است برای جمع میان زلال بودن و عمیق بودن